Eleven

Eleven

LIILA /

Branding

Genesta oli jo muutamia vuosia operoinut liikekeskusta Espoon Suomenojalla. Ankkurivuokralaisen sopimuksen päätyttyä koko liikekeskuksen profiili haluttiin muuttaa. Kiinteistön muutostyöt suunnitteli arkkitehti Antti Mäntylä. Meiltä pyydettiin ehdotus täysin uudesta kauppakeskusbrändistä.

Yli kahdestasadasta vaihtoehdosta nimeksi valikoitui Liila. Useiden luonnoskierrosten jälkeen kauppakeskuksen väriksi oranssi. Ja loppu on historiaa. Nyt Liila on liikkeiden lukumäärällä mitattuna Suomen suurin kodin sisustajan kauppakeskus. Kävijämäärä on kasvanut reilun neljänneksen, asiakaskunta on ostovoimasempaa ja kauppiaat ovat tyytyväisiä.

 

Uusi logo

 

Uudistunut kauppakeskus

 

Verkkosivu

 

Avajaistunnelmaa

 

Facebook

 

Instagram

 

Uudistetun Liilan avasi kaupunginjohtaja Jukka Mäkelä 6.11.2013